چاپ روی تیشرت نخی
چاپ روی تیشرت نخی

چاپ روی تیشرت نخی یکی از پرطرفدارترین محصولات دنولند است. این روزها قطعاً با تیشرت ها یا لباس های دیگری  در فضای مجازی روبرو شدید که نوشته های جالبی روی آنها وجود دارد این نوشته ها می تواند اشعار ایرانی باشد یا جملات انگلیسی که صاحب آن لباس علاقه دارد اینم تنها اصولاً بدون بکگراند روی لباس وجود دارد اگر می خواهید بدانید که این لباس به چه طریقی چاپ می شوند و چگونه می توانید شما نیز یک  تیشرت با طرح دلخواه یا به عبارتی یک تیشرت با متن دلخواه خودتان داشته باشید این محصول را همراه ما باشید .

چاپ روی تیشرت نخی

اگر به دنبال یک تیشرت برای استفاده روزمره باشید قطعاً برای شما جنس لباس مهم است وقتی  در اینترنت تیشرت با طرح دلخواه را جستجو کنیم احتمالا اولین گزینه ای که برای شما می آورد تیشرت هایی با چاپ سابلیمیشن اما باید بدانید که  لازمه چاپ سابلیمیشن وجود درصد زیادی از پلی استر در لباس است.

علاوه بر این باید بدانید که چاپ سابلیمیشن بیشتر روی تیشرت های سفید انجام میشود اصولاً تیشرت های سفید کاربرد کمتری نسبت به تیشرت مشکی برای استفاده روزمره دارند و همین باعث میشه چاپ سابلیمیشن گزینه مناسبی برای شما نباشد.

لباس های طرح داری که به این صورت یعنی بدون بک گراند میبینید بیشتر به دو روش چاپ سیلک اسکرین و چاپ رول حرارتی دیده می شوند. چاپ سیلک اسکرین اصولا برای تیراژهای بالا استفاده می شوند و برای چاپ اختصاصی کارایی کمتری دارند.

چاپ روی تیشرت نخی

برخلاف سیلک اسکرین˓ چاپ رول حرارتی بهترین گزینه برای چاپ طرح اختصاصی شماست. این طرح میتونه لوگوی برند شما اسمتان یا هر نوشته و طرحی که دوست دارین باشه.

چاپ رول حرارتی روی انوع پارچه انجام می شود. دنولند چاپ طرح دلخواه روی تیشرت را فقط روی پارچه های تمام نخ انجام میدهد. چون اصولا تیشرت از پرکاربردترین لباس های کمد ماست و برای ما راحتی پارچه این لباس و ماندگاری آن در حین شستشو بسیار اهمیت دارد. ما بهترین جنس پارچه را برای این کار در نظر گرفته ایم.

چاپ روی تیشرت نخی

چاپ روی تیشرت نخی

چاپ روی تیشرت به صورت لیبلی انجام می شود و ماندگاری چاپ بالایی دارند. این طرح ها به مرور زمان تیکه تیکه نمی شوند و با شستشوی درست می تونید تا چند سال ازشون استفاده کنید. چون برای چاپ این طرح ها از رول های درجه یک کره ای استفاده شده است.

رول ها در رنگ های متنوعی وجود دارند که شما می توانید حتی طرح های آماده ای که در سایت موجود هستند را نیز با هر رنگی که دوست دارید سفارش بدین. این یعنی اگر روی تیشرت مشکی طرح نایک سفید زده شده است شما می توانید عکس آن را در اینستاگرام برای ما بفرستید و بگید که می خواهید رنگ مارک آن قرمز رنگ باشد.

رول ها در 9 رنگ موجود هستند: مشکی˓ سفید˓ زرد˓ نقره ای˓ سبزفسفری˓ قرمز˓ آبی˓ سبز و طلایی

چاپ روی تیشرت نخی

شما حتی می تونید از چند رنگ برای چاپ استفاده کنید.

روش چاپ لیبلی:

در روش چاپ لیبلی طرح شما پس از طراحی اصولی و مرتب بودن لبه های کار با دستگاه برش داده می شوند. پس از آن با حرارت روی لباس چاپ می شوند.

در این چاپ طرح شما روی لباس آماده زده می شود. برای همین محدودیتی در انتخاب محل چاپ طرح نخواهید داشت. میتونید طرح موردنظرتونو روی جلوی لباس˓ پشت لباس˓ روی آستین آن چاپ کنید.

در چاپ لیبلی در شکل های کاملا رنگی محدود هستید ولی مزیتی که دارد این است که هر رنگی انتخاب کنید دقیقا همان را تحویل میگیرید و اصلا تغییر رنگی در چاپ ایجاد نمی شود. علاوه بر این یک حالت براقی این چاپ ها دارند که کار شما رو خیلی شیک تر نشون میده.

برای این که بهتر متوجه این سبک از چاپ بشوید مراحل چاپ روی یکی از تیشرت های مشکی را به صورت ویدیویی قرار دادیم.

0:00

/

اگر به ویدیو دقت کرده باشید طرح مارکوچولو از دو رنگ مختلف تشکیل شده است. برای کارهایی به این صورت برای هر بخش از یک رول استفاده می شود. با این که این کار برای شخص تولیدکننده زمان زیادی را میگیرد امااا نتیجه کار فوق العاده زیباست و می ارزه.

چاپ روی تیشرت نخی

 

سفارش برچسب لباس با طرح دلخواه شما:

مجموعه دنولند به غیر از این کار یک امکانی را برای شما عزیزان فراهم کرده که بتونید طرح مورد نظرتون رو به تنهایی سفارش بدین و خودتون در منزل روی هر لباسی که خواستین چاپ کنید. برای افرادی که خودشون خیاطی انجام میدن این برچسب ها باعث میشه زیبایی کارشون چند برابر بشه. یا برای افرادی که دوست دارند لباس با طرح موردعلاقه شون داشته باشند ولی در خرید لباس وسواس زیادی دارند و نمیتونند بدون پرو لباس بخرند ما به فکر همه بودیم. این جوری میتونن هر لباسی که دوست دارند بخرند و طرح رو به ما بسپارند.

در این روش طرح برای شما فرستاده می شود و به جای این که از دستگاه پرس برای چاپ استفاده کنید می تونید از اتو استفاده کنید.

دیگه چی از این بهتر میخواین؟!

این سبک از چاپ یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ لوگو روی لباس است. چون شما محدودیتی در ابعاد چاپ ندارید و میتونید برای هر دسته از کارکنانتون از یک رنگ استفاده کنید.

برای سفارش واطلاع از قیمت ها برای تعداد بالا می توانید در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول:

چاپ روی تیشرت نخی

تیشرت نخ پنبه

جنس پارچه: صد در صد نخ پنبه

رنگبندی هودی: مشکی و قرمز

روش چاپ: لیبلی

رنگبندی رول چاپ: مشکی˓ سفید˓ زرد˓ نقره ای˓ سبزفسفری˓ قرمز˓ آبی˓ سبز و طلایی

سایز بندی: M, L, XL, XXL,

قیمت تیشرت: از 229000 تومان

( برای طرح های اختصاصی با توجه به طرح شما قیمت متفاوت است)

برای انتخاب سایز حتما به جدول سایز بندی توجه داشته باشید.

چاپ روی تیشرت نخی

برای مشاهده طرح های آماده  و سفارش مستقیم از سایت این لینک را کلیک کنید.

اگر طرح خاصی مدنظر شماست مثل اسم یا لوگو می تونید در دایرکت اینستاگرام پیام دهید. تا هم ثبت سفارشتان انجام شود هم ایده ها و مدل های جدید را به شما پیشنهاد دهیم.

در ضمن در ایسنتاگرام می تونید از تخفیفات ما نیز مطلع شوید و رضایت مشتریان ما را نیز ببینید.

در همه ی  شبکه های اجتماعی با نام دنولند می توانید ما را پیدا کنید.