قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی دنولند

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی دنولند به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی دنولند و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی دنولند از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی دنولند منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دنولند تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دنولند اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی گروه هما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.فروشگاه اینترنتی گروه هما متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی گروه هما ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی گروه هما، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی گروه هما جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی گروه هما است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این گروه محفوظ می‏‌دارد.

 

ثبت˓ پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی دنولند به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 10 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم بررسی می شود و سپس در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. دنولند تولید کننده محصولات است و همیشه همه ی محصولات موجود هستند. ارسال محصولات آماده سایت حداکثر تا 2 روز کاری بعد از ثبت سفارش شما انجام می شود. اما محصولاتی که چاپ طرح دلخواه خود شما باشد و عکس را در سایت آپلود کرده باشید بین 3 تا 5 روز زمان آماده سازی لازم دارد. توضیحات لازم درباره سایز و کیفیت عکس هایی که آپلود میشود در بخش توضیحات هر محصول موجود است. در صورتی که عکس ارسالی شما مناسب چاپ روی محصولات نباشد یا هرگونه از استانداردها رعایت نشده باشد کارشناسان دنولند با شما تماس خواهند گرفت تا نسبت به اصلاح تصویر اقدام کنید. در صورت عدم پاسخگویی چاپ به همان صورت انجام می شود.

 

فروش و تحویل سفارش

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی دنولند درج شده و فروشگاه اینترنتی دنولند  به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

 

شرایط ثبت نام

  • ثبت نام یا ورود با اسم کاربری
  • انتخاب کالای مورد نظر
  • انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش

 

قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید. ضمنا شما میتوانید بعنوان کاربر میهمان نیز سفارش خود را ثبت نمایید.

 

انتخاب کالای مورد نظر

با کلیک روی هر کدام از محصولات به صفحه خرید آن وارد می شوید و در همان قسمت می توانید همه ی اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده کنید. پس از خواندن بخش توضیحات و مشاهده عکس های محصولات˓ تعداد موردنظر را مشخص میکنید و سپس با ثبت آن محصول موردنظر به سبدخریدتان افزوده می شود.

در پایان به سبد خرید می روید و پس از مرور محصولات  به درگاه پرداخت منتقل میشوید یا گزینه کارت به کارت را کلیک میکنید. خرید شما ثبت و آماده پردازش میشود.

 

روش های پرداخت

روش های پرداخت در فروشگاه  دنولند به شرح زیر می باشند :

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت کارت به کارت و ارسال فیش واریزی به واتساپ یا تلگرام دنولند

 

روش ها و هزینه ارسال :

سفارشات در دنولند به دو روش پست پیشتاز و تیپاکس ارسال می شود. هزینه ارسال در مرحله آخر خرید به مجموع خرید شما اضافه می شود. در همان مرحله نیز می توانید انتخاب کنید که سفارش شما به چه طریقی ارسال گردد.

 

مدت زمان تحویل کالا:

مجموعه دنولند به صورت پیش فرض محصولات را با پست پیشتاز ارسال میکند. ارسال بین 3 تا 5 روز کاری با توجه به فاصله شما از استان البرز به طول می انجامد.

در صورتی که گزینه تیپاکس را انتخاب کنید پس از آماده سازی محصول و تحویل ما به تیپاکس˓در اولین روز کاری بعد مرسوله تحویل شما داده خواهد شد.

 

خدمات پس از فروش:

در صورت هرگونه اشتباه و عدم تطابق محصول با سفارش شما˓ سفارش به صورت رایگان مرجوع میشود. در این موارد فروشگاه پس از اصلاح ایراد محصول جدید را برای شما ارسال خواهد نمود. توجه داشته باشید که این ایرادات باید حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به ما اطلاع داده شود و بدون هماهنگی از ارسال محصول خودداری نمایید.

 

راهنمایی و مشاوره برای خرید

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، تعیین سایز و موارد دیگر ، فروشگاه اینترنتی دنولند راه های ارتباطی متفاوتی فراهم آورده است . شما می توانید با تلفن  09231367012 در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

 

 

 

شرایط ثبت نظر:

  • از کیبورد فارسی استفاده کنید و از نوشتن یک کلمه تکراری یا اموجی بیش از حد خودداری کنید.
  • نظرتان نسبت به هر محصولی را در بخش نطرات همان محصول ذکر کنید.
  • نقد واقع بینانه ای داشته باشید. نقد درست نقدی است که هم نقاط قوت و هم نقاط منفی را در نظر داشته باشد.
  • مسائلی که از آن اطمینان ندارید را در نظرات ثبت نکنید. بنابراین ترجیحا پس از خرید همان محصول نظر خود را درج کنید
  • از باز نشر شایعات و مسائل غیراخلاقی خودداری کنید.
  • جهت احترام به زمان خوانندگان˓ مزایا و معایب را به صورت موردی درج کنید.
  • در صورت ارسال عکس از محصول شئونات اسلامی را رعایت کنید.
  • نظرات بعد از بررسی کارشناسان در سایت منتشر مسود و در صورت عدم توج به قوانین نظر شما حذف میگردد
  • سوالات خود را ترجیحا در بخش تماس با ما مطرح کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید و از مطرح کردن آن در بخش نظرات خودداری کنید.
  • با توجه به مسئولیت سایت نسبت به محتوایی که در آن قرار میگیرد از گزاشتن لینک سایر سایت ها در بخش نظرات خودداری کنید.

 

راه های ارتباطی دنولند:

تنها راه های ارتباطی ثبت شده در سایت دنولند معتبر هستند.

در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام ما را با آیدی denoland_ir می توانید پیدا کنید.

 

 

 

حریم خصوصی کاربران:

فروشگاه اینترنتی دنولند ضمن احترامی که برای حریم شخصی مشتریان خود قائل است. برای ثبت خرید شما اطلاعاتی مانند نام شماره همراه و آدرس و پست الکترونیک شما را درخواست میکند.این اطلاعات برای پردازش و ارسال سفارش شما ضروری است تا بتوانیم خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهیم.

کلیه فعالیت های فروشگاه اینترنتی دنولند مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک است و تمام سعی خود را در راستای حفظ و نگهداری اطلاعات شما انجام می دهد. همچنین دنولند هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی ‌صلاح قرار دهد.

رمز عبور و نام کاربری

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره تلفن همراه خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدید را ثبت نمایند.

صحت اطلاعات

شماره تماس و ایمیلی که در سایت ثبت میکنید تنها راه ارتباطی ما با شما مشتریان است و در صورت مشکل فقط از همان طریق با شما در ارتباط خواهیم بود. بنابراین در صحت این اطلاعات توجه لازم را داشته باشید. در صورت عدم صحت اطلاعات دنولند تعهدی در تحویل کالا در زمان مقرر نخواهد داشت.