لباس ست زن و شوهری پاییزی
لباس ست زن و شوهری پاییزی

لباس ست زن و شوهری پاییزی یکی از استایل های جذاب است. همین باعث می‌شود که خیلی از زوج های جوان تصمیم بگیرند که در این فصل لباسهای ست بپوشند. علاوه بر این زیبایی طبیعت در این فصل بهانه‌ای است تا بتوانیم عکس های زیباتری با لباس های ست بگیرید. یکی از الگوهای استایل در فصل پاییز رنگ های طبیعت در این فصل است به این معنی که از رنگ های پاییزی در استایل خودمان استفاده کنیم.

ساده ترین روش ست کردن لباس دونفره˓ ست کردن رنگ لباس است لباس های پاییزی اکثرن در دسته لباس های اسپرت قرار می گیرد و خیلی لباس زنونه و مردونه در این استایل معنی ندارد. در این مطلب قرار است انواع لباس های ست در فصل پاییز را بررسی کنیم. چه استایل موردعلاقه شما کژوال باشد چه استایل رسمی می توانید نمونه ای از ست لباس زوج ها در پاییز را در این مطلب را پیدا کنید.

لباس ست زن و شوهری پاییزی

از جذاب ترین استایل های ست زن و شوهری در پاییز می توان به هودی اشاره کرد. هودی ها لباس های اسپرتی هستند که محبوبیت زیادی بین جوانان پیدا کرده اند. هودی ها و دورس ها رنگ بندی های مختلفی دارند رنگ هایی مانند کرم˓ مشکی زرد از پرطرفدارترین رنگ ها برای ست کردن لباس بین زوج‌های جوان است. از آنجایی که میتوان روی هودی ها چاپ انجام داد به راحتی می توانید این لباس ها را با طرح دلخواه خودتون ست کنید.

لباس ست زن و شوهری پاییزی

علاوه بر آن هودی ها با انواع لباس ها نیز به راحتی ست می شوند مانند: پافر و پالتو که این موارد نیز در هر دو حالت زنانه و مردانه پرکاربرد هستند. اگر می خواهید انواع روش های ست کردن هودی با سایر لباس ها را ببینید به این لینک مراجعه کنید.

طرح های بسیار جذابی برای هودی های ست وجود دارد که در ادامه نمونه هایی از این طرح های ست روی هودی و دورس را برای شما قرار دادیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید .

لباس ست زن و شوهری پاییزی
لباس ست زن و شوهری پاییزی
لباس ست زن و شوهری پاییزی
لباس ست زن و شوهری پاییزی

ممکن است شما علاقه ای به هودی نداشته باشید یا کلاه هودی مناسب استایل شما نباشد در این مواقع دورس ها به کمک شما می آیند دورس نیز هم جنس هودی است با این تفاوت که کلاه و جیب ندارد و برای استایل‌های رسمی بیشتر از آن استفاده می شود. دورس ها نیز مانند هودی قابلیت چاپ دارند و شما می توانید طرح های مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید.

😀
اگر می خواهید شما هم یکی از نمونه های طرح های بالا را داشته باشید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید تا با جزییات سفارش هودی و دورس با طرح دلخواه آشنا شوید.

کت چرم:

کت چرم ست زن و شوهری

اگر بیشتر اهل استایل‌ های رسمی باشید یکی از گزینه های بسیار جذاب برای ست کردن لباس زن و شوهری در فصل پاییز و زمستان کت های چرم هستند. کت های چرم می توانند برای شما و همسرتان یک استایل رسمی و شیک بسازند. شما می توانید برای زیر کت چرم از انواع بافت ها˓ یقه اسکی˓ هودی یا دورس استفاده کنید. اگر میخواهید استایل شادتری داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از لباس های رنگی زیر کت چرم تان است. کت چرم از دسته لباس هایی است که به راحتی میتوانید ست آن را پیدا کنید.

کت چرم ست زن و شوهری

این استایل به شما این قابلیت را می‌دهد که اکثر اجزا استایلتان را با یکدیگر ست کنید. برای مثال می‌توانید هر دوی شما از شلوار جین مشکی و بوت برای تکمیل استایل تان استفاده کنید.

پیراهن چهارخونه:

اگر می خواهید راحت ترین روش پیدا کردن لباس ست در پاییز را تجربه کنید به سراغ پیراهن های چهارخانه بروید این پیراهن ها به سادگی در بازار یافت می شوند و تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید با توجه به فصلی که در آن قرار دارید از انواع جنس های این پیراهن استفاده کنید. در فصل پاییز پیراهن چهارخانه فلانل از پرکاربردترین لباس ها هستند که یک گزینه مناسب برای استایل روزمره یا تفریحات شما در فصل پاییز است.

پیراهن چارخونه ست زن و شوهری

اگر به دنبال یک لباس ست زن و شوهری در فصل سرد مثل زمستان هستید می توانید از کت های پشمی چهارخانه استفاده کنید. یکی از رنگ های محبوب در لباس های چهارخانه در فصل سرما رنگ کرم و قهوه ای است شما میتوانید پیراهن چهارخانه خود را با یک هودی یا دورس کرم یا مشکی ست کنید. اصولا لباسی که زیر پیراهن چهارخونه استفاده می شود در انتخاب لباس برای زیر پیراهن چهارخانه خود توجه داشته باشید که از طرح های ساده استفاده کنید چون لباس شما طرحدار است هرچه طرح لباس زیری شما ساده تر باشد استایل شیک تری خواهید داشت برای تکمیل استایل میتوانید هم از کتانی استفاده کنید هم نیم بوت های اسپرت.

پیراهن چارخونه ست زن و شوهری

پالتو فوتر

پالتو ست زن و شوهری

اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده اید و قصد دارید در آن با همسرتان لباس ست بپوشید در انتخاب پالتو فوتر شک نداشته باشید پالتو فوتر یکی از جذاب ترین و شیک ترین لباس ها برای فصل سرد است پالتو فوتر در دو نوع کوتاه و بلند یافت می شود که اصولاً پالتو های بلند طرفدار بیشتری دارند.

اگر قرار است به یک مهمانی در خانه دعوت شوید می توانید زیر پالتو خودتان پیراهن مردانه و شومیز استفاده کنید اما اگر قرار است  ست لباس خودتان در بیرون از منزل استفاده کنید بافت یقه اسکی برای اقایون و بافت های فانتزی برای خانوم ها بهترین گزینه برای ست کردن است. ترکیب یک یقه اسکی مشکی یک شلوار جین مشکی یک نیم بوت مشکی یا قهوه ای با یک کت فوتر بلند از جذاب ترین استایل ها برای شما خواهد بود.

پالتو ست زن و شوهری

اگر مایلید که استایل شما کمی از حالت رسمی خارج شود می توانید کت های بلند را با هودی یا دورس نیز ست کنید.

بافت:

به تازگی در بسیاری از بافت ها از طرح های یکسان برای زوج ها استفاده می کنند. در این بافت ها اصولاً بافت مردانه قد کوتاهی دارد و بافت های زنانه جلو بسته و قد بلند یا به صورت رویه بافت موجود هستند. این استایل اصولاً برای استایل روزمره می تواند گزینه خوبی باشد.

بافت ست زن و شوهری

علاوه بر آن هر نوع بافتی که مورد نظر شما باشد می تواند یکی از گزینه های شما برای ست کردن باشد فقط کافیست نوع بافت لباس ها به هم نزدیک باشد و رنگ یکسان داشته باشند.

بافت ست زن و شوهری

کت جین:

اگر قصد دارید در یک تور پاییزی یا کوهنوردی یا پیاده روی روزانه  از لباس های ست استفاده کنید کت های جین می‌توانند برای شما یک استایل اسپرت و شیک بسازد.

کت های جین نیز در جنس های مختلفی در بازار وجود دارند شما می توانید کت های جین را با هودی یا دورس ست کنید.

ست کت جین زن و شوهری

در مواقعی که هوا گرمتر است کت های جین به صورت جلو بسته استفاده می شود یا زیر آن تیشرت سفید یا مشکی استفاده می شود. شما می تونید برای ست لباستان طرح روی تیشرت یا هودی تان را نیز ست کنید. در اینستاگرام دنولند می توانید جذاب ترین ست های پاییزی اسپرت را ببینید.

لباس های ست درکل علاوه بر زیبایی که دارند باعث حس مثبتی در شما می شوند.  امسال هنگام خرید از ایده های این مقاله استفاده کنید و پاییز را زیباتر سپری کنید.