شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟

شب یلدا چی بپوشیم؟ از سوالاتی که هرسال اذر ماه بین ما ایرانی ها زیاده شنیده میشه. شب یلدا یکی از شب هایی است که برای ما ایرانی ها خیلی مهمه. هر چقدر که اهل مهمونی و دورهمی در روزهای عادی سال هم نباشیم این شب رو حتما دور هم جمع میشیم.

این کنار هم بودن ها برای این که طولانی ترین شب سال به قشنگ ترین حالتش به صبح برسه کافیه. اما در کل یک سری آداب و رسوم هم داره مثل وسایلی که درست میشه و خوردنی های که در این شب تهیه می کنند. از آن جایی که اکثر وسایلی که در این شب استفاده می شود رنگ های قرمز و سبز دارند این دو رنگ از پرکاربردترین زنگ ها در مراسمات این شب هستند.

با این که در این شب اکثر وسایل رو با نمادهای هندوانه و انار میبینیم اما باید توجه داشت که این مناسبت یک مناسبت ایرانی و باستانی است. تو این شب قراره یک سری از اداب اصیل ایرانی هم زنده کنیم مثل فال حافظ گرفتن که بهانه خوبی برای زنده شدن شعرهای ایرانی است. همین باعث میشه لباس هایی که رد شعرهای ایرانی روشونه بیشتر طرفدار پیدا کنند.

مهمونی های شب یلدا چی بپوشیم؟

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردم جدای از بحث کنار هم بودن و خوشحالی از این که می تونیم یک دقیقه بیشتر کنار هم باشیم˓ شب یلدا هدف های دیگری هم دارد. یکی از راه هایی که بخوایم این روز رو خاص تر کنیم و بیشتر به نمادهای آن اهمیت دهیم استفاده از لباس های مناسبتی این شب است. به طور کلی در مهمانی های یلدایی تن اکثر افراد لباس های قرمز و سبز میبینید. در ادامه سعی کردیم بهترین گزینه های لباس برای شبب یلدا رو بررسی کنیم تا هرکس مطابق سلیقه خودش یک لباس یلدایی زیبا داشته باشه.

تیشرت یلدایی:

بیشترین لباسی که در این مناسبت ها در سایت ها دیده میشه. تیشرت های با طرح شب یلدا است. در این تیشرت ها از طرح های مخصوص شب یلدا استفاده میشه طرح هایی که ترکیب نماد های یلدایی مثل هندوانه و انار یا شعرهای ایرانی میبنید. درسته که این لباس ها فقط برای یه شب کارایی دارند اما نمیشه از جذابیت آن ها گذشت مخصوصا اگر تو جمعتون اکثرا با همین تم لباس بپوشید.

شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
🥰
در سایت دنولند می توانید بیشترین تنوع ازتیشرت های یلدایی با بهترین کیفیت و قیمت ببینید. علاوه بر این برای سفارش طرح دلخواه خودتون می تونید در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

اگر نوزادی دارین که اولین یلدا رو کنارتونه حتما تیشرت یلدایی بچگانه رو امتحان کنید. ست های جذاب سه نفره ای یلدایی موجود هستند که وقتی تو تنتون ببینید عاشقش میشین.

شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟

اگر هم اولین ساله که کنار عشقتون هستین لباس ست یلدایی عاشقانه میتونه عکس های دونقرتون رو قشنگ تر کنه.

شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟

اگر قرار است مهمانی یلدایی شما در هوای سردتری برگزار بشه میتونید تیشرتتون رو با یک پیراهن پشمی قرمز یا کت های جین ست کنید.

استایل های رسمی تر یلدایی:

اگر مراسم رسمی تری داشته باشید می تونید از هر لباسی با ترکیب رنگ های قرمز و سبز استفاده کنید. مثل شومیزهای سبز و قرمز. برای اقایون نیز می توانید از پیراهن مردانه قرمز یا بافت هایی در این تم رنگی استفاده کنید.

شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟

چون شب یلدا در فصل سرد است اولین گزینه استفاده از استایل های مناسب این فصل است مثل بافت ها و کت های پشمی  که در ادامه استایل های مختلف با این ترکیب رنگ را قرار دادیم.

شب یلدا چی بپوشیم؟
شب یلدا چی بپوشیم؟

در مقاله استایل پاییزی برای مهمونی می تونه به صورت تخصصی تر این موضوع رو بررسی کردیم. عکس های زیادی در آن موجود است که کمکتان خواهد کرد

امیدواریم یلدای زیبایی رو کنار عزیزانتون داشته باشین دنولند تلاش کرده تا با محصولات یلدایی که در مطلب دیدین به علاوه کوسن و ماگ های یلدایی سهمی در شادی های شما داشته باشد. ممنون میشیم مارو با نظراتتون همراهی کنید.