تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما
تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما

تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما غیر قابل انکار است. این روزها تنوع زیادی که در مد و استایل ایجاد شده باعث شده که انتخاب های بیشتری برای تیپ خودمون داشته باشیم.همین باعث شده که بیشتر متوجه تاثیر لباس ها  روی خودمون و شخصی که مارو میبینه باشیم.

برای مثال وقتی شما یک لباس رسمی و اداری به تن داشته باشید ناخودآگاه حس قدرت و اعتماد به نفس به شما دست می دهد و این حس رو به اطرافیان نیز منتقل میکنید و همین سبب می شود که برخورد آن ها نیز با شما تغییر کند.

مانتو اداری طوسی

برعکس وقتی یک استایل غیر رسمی داشته باشید به شما کمک میکند که ارتباطات اجتماعی بهتری داشته باشید و وقتی در جمعی قرار میگیرید حس دوستانه بیشتری به سایرین انتقال دهید.

مانتو اسپرت سبز

با همین مثال می توان متوجه شد که لباس و استایل ما چقدر می تواند  در شخصیت ما تاثیرگذار باشد.

 

تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما

در این مواقع ممکن است یک استایل مورد علاقه ما نباشد اما برای این که مناسب شرایط محیطی یک مکان باشیم آن را انتخاب کنیم. برای مثال ممکن است در فضای کاری قرار بگیرید یا در محیط دانشگاه باشید و نیاز باشد که استایل رسمی تری از استایل های روزمره تان انتخاب کنید.
علاوه بر این موارد بسیاری وجود دارد که که دانستن آن ها باعث می شود در هر مکانی استایل مناسب با همان مکان را داشته باشید و حس اعتماد به نفس بیشتری به شما دست دهد.

تاثیر رنگ لباس :
قطعا کسی نمیتونه منکر تاثیر رنگ ها بر دیده شدن افراد شود. قطعا افرادی که رنگ های روشن تر با  تناژ قوی مثل نارنجی زرد قرمز استفاده میکنند بیشتر در جمع دیده می شوند و همین سبب می شود که این افراد به عنوان فردی با شخصیت قوی و اعتماد به نفس بالا شناخته شوند.

تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما
تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما

افرادی که رنگ هایی با تناژ تیره تر مثل قهوه ای و طوسی و سرمه ای می پوشند شخصیتی محافظ کار تر به نظر می آیند.

تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما

از سوی دیگر پوشیدن رنگ های روشن مثل آبی آسمانی صورتی کمرنگ یا کرم میتونه از شما شخصیتی حساس تر و ارام تر بسازد.

تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما

رنگ مشکی نیز به عنوان رنگ مرموز شناخته می شود و باعث میشه حس های مختلفی را به بیننده انتقال دهید.
اگر می خواهید به طور جزیی تر درمورد رنگ ها بخوانید به این لینک بروید.

تاثیر اکسسوری:
شاید از نظر خیلی از افراد اکسسوری ها موضوع مهمی به نظر نیاید و دیده نشوند اما در حقیقت شخصی که روبروی شما قرار میگیرد متوجه جزییات استایل شما خواهد شد. قطعا اگر برای تکمیل استایلتان از یک ساعت شیک یا یک دستبند ظریف استفاده کنید این وطر به نظر میاد که شما به جزییات نیز اهمیت زیادی می دهید.

تاثیر استایل بر اعتماد به نفس شما

در استایل های غیر رسمی نیز داشتن اکسسوری هایی با رنگ های مختلف میتونه تیپ شما رو جذاب تر کنه و در جمع بیشتر مورد توجه قرار بگیرید.

ست دستبند اسپرت

تاثیر اندازه بودن لباس:
در استایل های اسپرت و غیررسمی احتمالا با این مورد مواجه می شوید که زیبایی یک استایل اسپرت در گشاد بودن آن است. برای مثال تیشرت های لانگ یا هودی ها.

تیشرت لانگ زرد با طرح چهره

اما در لباس های رسمی تر مثل کت شلوار های اداری یا لباس هایی که برش خاصی دارند. این که لباس دقیقا اندازه شما باشد مهم می شود. هرچه لباس بر تن شما بهتر بنشیند حس بهتری خواهید داشت و به سبب آن اعتماد به نفس شما نیز بیشتر خواهد شد.

مانتو اداری مشکی با شلوار

تمیزی و اتو کشیده بودن لباس  شما قطعا تاثیر بسیار زیادی بر دید افراد نسبت به شما خواهد داشت و باید اولین اولویت شما در استایل باشد.
اولویت بعدی حس راحتی شماست. اگر با یک استایل نتونید ارتباط بگیرید یا لباس شما متناسب با اندام شما نباشد باعث می شود در طول روز حس خوبی نداشته باشید. این حس ناراحتی شما به اطرافیان نیز انتقال می یابد و در اخر اثر منفی بر اعتماد به نفس شما میگذارد.

لباسی را انتخاب کنید که وقتی خودتان را در آینه میبینید حس خوبی به شما بدهد. سپس به سایر موارد دقت کنید.
در اخر با توجه به مواردی که گفته شود سعی کنید هر تیپ را متناسب با مکانی که قرار دارید انتخاب کنید تا هم حس راحتی بیشتری داشته باشید هم با افرادی که در آن مکان قرار دارند ارتباط بهتری بگیرید.

 

دنولند سرزمین دوست داشتنی ها پر از ایده های جذاب است. میتونید استایل های اسپرت خودتون رو با هودی و تیشرت های متنوع دنولند کامل کنید.

در ایسنتاگرام دنولند نیز پر از ایده های استایل و تخفیف های جذاب است. با همراه باشید تا خرید بهتری داشته باشین.