برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه
برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه

برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه یکی از روش های زیباتر کردن لباس ها استفاده از برچسب های لباس است. احتمالا اگر برچسب لباس سرچ کنید یا در خرازی ها راجع به آن بپرسید برچسب هایی با طرح های بچگانه را به شما نشان دهند. اما در دنولند قرار است برچسب لباس برای هر سلیقه ای در هر سنی پیدا کنید.

برچسب های لباس در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که هرکدوم با یک روش به لباس شما متصل میشوند. بیشتر برچسب ها یا دوختنی هستند یا حرارتی. برچسب های دوختنی ممکنه برای افرادی که دوخت مرتب بلد نیستند کار سختی باشه. چون باید خودتون از کناره های کار شروع به دوختن کنید.

برچسب های لباس حرارتی استفاده آسان تری دارند. به این صورت که فقط کافیه طرح رو روی اون نقطه ای از لباستون که میخواین چاپ روش انجام بشه قرار بدین و چندثانیه تحت فشار و دمای کافی باشه تا یک لباس جذاب تر داشته باشید.

تیشرت مشکی با طرح کوه

برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه

 

احتمالا براتون پیش اومده یک طرح خاصی رو روی یک لباس مثل تیشرت یا هودی در سایت های خارجی یا هرجایی ببیند و امکان خرید آن براتون وجود نداشته باشد. یا این که یک متن خاصی رو خیلی دوست داشته باشین و دلتون بخواد اون متن رو روی لباستون داشته باشید. قطعا در این مواقع اگر بخواهین انواع سایت های آنلاین شاپ و مغازه هارو بگردید هم نمی تونید دقیقا همون طرح رو پیدا کنید.

یا ممکنه یک لباس ساده داشته باشید که دلتون بخواد با هزینه کم یک تنوع جدید بهش بدین و دیگه لازم نباشه هزینه یادی برای لباس جدید پرداخت کنید.

برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه

برچسب های حرارتی یک گزینه مناسب برای افرادی که خیاطی انجام می دهند نیز است. شما با هزینه یک طرح می تونید اثر زیادی بر لباستان بگذارید.

کاربرد این برچسب ها فقط برای لباس خلاصه نمی شود. از آن جایی که شما می توانید برچسب های حرارتی را روی انواع پارچه بچسبانید. میتونید از آن برای سابر لوازم پارچه ای نیز استفاده کنید برای مثال کوسن های پارچه ای˓ جامدادی˓ بگ های خرید و کیف لوازم آرایش. این مواردی که گفته شد چون الگوی آماده آن ها موجود است و خیلی از افراد دوست دارند که خودشون این کیف هارو بدوزند. برچسب ها میتونن کار شمارو خیلی زیباتر کنند.

کوسن با طرح دلخواه

حالا چجوری می تونید برچسب های حرارتی دنولند رو سفارش بدین؟

داخل سایت دنولند طرح های آماده بسیاری وجود دارند که در سایزهای معمولی لباس هستند. ممکنه شما همون طرح رو بخواین اما در سایز یا رنگ دیگر برای این کار هم می تونید در توضیحات سایز و رنگ جدید را وارد کنید هم میتونید در دایرکت به ما پیام بدین. اگر به طور کلی متن خاص دیگری مد نظر شماست یا نمی تونید طرح دلخواه خودتون رو پیدا کنید ما در دایرکت اینستاگرام می تونیم براتون نمونه های مختلف بفرستیم تا به نتیجه دلخواهتون برسید.

علاوه بر این می تونید روش کار و برش و جزییات بیشتر یا تخفیفات ما را نیز در استوری های ایسنتاگراممون ببینید.

در ادامه مطلب سوال هایی که بیشتر از ما پرسیده میشدند رو جمع آوری کردیم که راحت تر بتونید سفارش دلخواه خودتون رو داشته باشید:

برچسب حرارتی چجوری درست میشه؟

این مدل از چاپ رو با نام های چاپ رولی یا رول حرارتی می شناسند. در این روش طرح موردنظر شما با دستگاه کاتر روی کاغذ رولی برش میخوره. بعد از کندن اضافات عکس˓ طرح را روی لباس قرار می دهند و با دستگاه پرس یا اتو تحت فشار و حرارت قرار میگیرد.

برچسب های لباس حرارتی در چه ابعادی موجود هستند؟

در این روش محدودیتی در طول کار وجود ندارد و عرض کار است که با توجه به ابعاد دستگاه محدود می شود. در دنولند تا عرض 50 سانت می تونید طرح انتخاب کنید. دقت کنید که بیشتر طرح های آماده روی سایت در ابعاد 25 در 25 است که یک اندازه معمولی برای طرح لباس است.

برچسب لباس حرارتی روی چه پارچه هایی قابل استفاده است؟

هر پارچه ای که توانایی تحمل حرارت را داشته باشد. این برچسب ها بیشتر برای لباس های نخی استفاده می شود اما به طور کلی روی هر لباسی میشه چاپ زد. در بعضی از روش های چاپ مثل چاپ سابلیمیشن˓برای تثبیت طرح لازمه که درصدی از پلاستیک در پارچه لباستون وجود داشته باشه. این روش برای افرادی که دوست دارن لباس های نخ پنبه با طرح دلخواهشون داشته باشن بهترین گزینه است.

برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه

چه طرح هایی با این روش قابل چاپ است؟

در چاپ رول حرارتی طرح به صورت تک رنگ برش میخورد و چاپ می شود. البته راهی برای چاپ تمام رنگی روی لباس مشکی وجود دارد که در این لینک می توانید بررسی کنید.

با مشاهده ویدیوی زیر متوجه می شوید که چه طرح هایی رو میتونید به راحتی با این روش چاپ کنید.

0:00

/

این ویدیو برای مارکوچولو است که لوگوی آن ها دو رنگ مختلف داشت و نکته ای که وجود داشت این بود که هر رنگ به صورت جدا بود. برای این کار هر بخش روی یک رول زیر دستگاه کاتر برش خورد و در آخر کنار هم قرار گرفت.

یکی از مزیت های این روش همین است. شما می تونید هر تعداد و هر رنگی که دوست داشتین برچسب بخرید. و در هر بخشی از لباستان که مایلید آن را چاپ کنید. یکی از پر مصرف ترین کاربرد این برچسب روی لباس های اسپرت مثل هودی است. اگر بخواهین روی هودی طرح بزنید انتخاب های زیادی برای چاپ خواهید داشت که هرکدوم می تونه جذابیت کار شما رو بیشتر کنه.

در عکس های زیر می تونید ببیند که در هر بخش از لباس می تونید طرح داشته باشید.

برچسب حرارتی پارچه با طرح دلخواه
دورس سرمه ای با طرح دلخواه

برچسب های لباس چه رنگ هایی دارند؟

بیشتر اوقات سفارش های ما طرح تک رنگ مثل متن˓ اسم یا لوگو هستند. اما این دلیل نمیشه که حتما همه طرح ها سفید باشند. در دنولند از 9 رنگ مختلف استفاده می شود:

مشکی˓ سفید˓ زرد˓ نقره ای˓ سبزفسفری˓ قرمز˓ آبی˓ سبز و طلایی

رول کره ای برای چاپ روی پارچه

این برچسب های حرارتی لباس چقدر ماندگاری دارند؟

جنس همه رول های مورد استفاده در دنولند کره ای درجه یک است و جای نگرانی از نظر جنس برچسب ها وجود ندارد. بعد از رسیدن برچسب ها به دست شما اگر دقیقا به همان شکلی که به شما آموزش می دهیم طرح را چاپ کنید ماندگاری بالایی خواهد داشت. اگر لباستان را مرتبا با لباسشویی و آب گرم نشویید مدت ها بدون تکه تکه شدن برای شما باقی می مانند.

برچسب های حرارتی رو روی لباس های قدیمی هم میشه چاپ کرد؟

روی لباس های قدیمی هم قابل چاپ هستند اما چون اون لباس ها چند بار شسته شدند تار و پود پارچه مثل روزهای اول نیست. چاپ انجام میشه اما ماندگاری کمتری نسبت به لباس های نو دارند.

اگر تصمیم داشتین سفارش عمده داشته باشین مثل لوگوی شرکتتون هم می تونید برچسب هارو به صورت تنهایی سفارش بدین هم براتون روی تیشرت چاپ انجام بدیم و براتون بفرستیم. برای اطلاع از شرایط و قیمت هم می تونید در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

اگر سوال یا نظر دیگری داشتین خوشحال میشیم در نظرات مارا همراهی کنید.