استایل مهمانی پاییزه
استایل مهمانی پاییزه

فصل پاییز یک فصل با اب و هوای دوست داشتنی و شب های طولانی که بهترین موقعیت برای جمع های دوستانه است.

از اون جایی که هوا رو به سرما میره بیشتر دورهمی ها تو خونه ها تشکیل میشه. همین کار رو برای انتخاب لباس مناسب مهمونی سخت میکنه. چون داخل خونه وسایل گرمایشی روشنه و گرمه ولی لباس های پاییزی جذابیت بیشتری برای این فصل دارن. یا ممکنه مهمونی هایی مثل تولدا تو کافه های بسته برگزار بشه که نشه با پالتو و کاپشن اون جا بود. این جا استایل های مهمونی پاییزه کمکتون میکنه. ایده هایی که هم خیلی گرم نباشن هم حس یک استایل پاییزه رو داشته باشن.

یکی از زیبایی های تیپ های پاییزه استفاده از رنگ های پاییزی در لباس های این فصل است. برای این کار کافیه به طبیعت نگاه کنید و برای انتخاب لباس از آن الهام  بگیرید. برای مثال ترکیب رنگ سبز و نارنجی یا نارنجی و کرم یا کرم و سبز از جذاب ترین ترکیب رنگ ها برای لباس مهمانی است. علاوه بر این پارچه هایی که برای لباس های مجلسی مثل کت در فصول سرد استفاده میشن به خاطر ضخیم تر بودن جنس پارچه خیلی شیک تر به چشم می آیند. همین موارد دلیل قانع کننده ای است که تنوعی در استایل مهمانی خودمان در این فصل بدهیم.

در ادامه مطلب به بررسی جذاب ترین استایل های مهمانی پاییزه دخترانه می پردازیم.

دامن پشمی:

یکی از محبوب ترین لباس های پاییزی که در کمد اکثر دختران یافت می شود دامن پشمی است.  از جذاب ترین استایل ها برای پاییز ترکیب دامن با بوت های بلند است. دامن های پشمی رو می تونید با انواع بافت ها ست کنید. دامن پشمی طوسی بعد از دامن چارخونه یکی از پرطرفدارترین لباس های پاییزه است. دامن های پشمی در قدهای مختلفی وجود دارند اگر می خواهید از بوت های بلند استفاده کنید دامن پشمی بالای زانو گزینه مناسبی است و اگر می خواهید از نیم بوت استفاده کنید دامن های میدی می تواند استایل زیبایی برای شما بسازد. بوت هایی با جنس چرم استایل باعث میشه استایل بی نقصی داشته باشید.

دامن پارخونه پشمی بلند و شومیز

کراپ:

یکی از ترندهای خیلی جذاب امسال کراپ ها هستند. کراپ های پاییزی بیشتر از جنس پارچه کبریتی هستند و تنوع بسیار زیادی در طرح دارند. تاپ های کبریتی در رنگ های مختلفی هستند که می تونید از انواع رنگ های شاد آن با دامن کوتاه برای مهمونی استفاده کنید. می تونید از یک کت هم رنگ با دامنتون برای شیک تر شدن استایلتون استفاده کنید.

کت دامن سفید با کراپ

کراپ های آستین بلند با طرح های متنوعی نیز وجود دارد که میتونید با یک جین و بوت های بلند ست کنید.

کراپ سفید آستین بلند

کت و دامن:

اگر به دنبال رسمی ترین استایل در هر فصلی باشید یکی از گزینه ها کت دامن است. در این فصل نیز کت دامن های پشمی و توییت و فوتر با طرح های جذابی وجود دارند. این کت دامن ها را می تونید هم با کفش پاشنه بلند و هم بوت های چرم بلند ست کنید.

کت و دامن چارخونه سبز

در این فصل بیشتر کت های بلند و دامن کوتاه استفاده می شود که می تواند استایل شما را بسیار جذابتر نشان دهد. برای زیر کتتان هم می توانید از شومیز ها یا کراپ های یقه دار استفاده کنید. در این استایل اکسسوری ها نقش موثری دارند برای مثال یک گردنبند با طرحی ظریف می تواند باعث شود که شما در هر جمعی بدرخشید.

کت چارخونه و دامن کوتاه پاییزی

پیراهن بهاره:

بله پیراهن های بهاره شما هم می تواند یک استایل جذاب برای شما بسازد. کافیه روی این پیراهن ها یک کت پاییزه بپوشید و از یک بوت برای تکمیل استایلتان استفاده کنید.  اگر می حواهید استایل خاص تری داشته باشید می تونید از بافت و هودی کوتاه که با رنگ پیراهن شما همخوانی دارند نیز استفاده کنید به نوعی که فقط دامن پیراهن شما مشخص باشد.

پیراهن و کت جین

بیلرسوت:

یکی از ترندهای دخترونه این فصل بیلرسوت ها هستند. ممکنه شما بیلرسوت را به نام سرهمی بشناسید.

بیلرسوت چارخونه

بیلرسوت ها در جنس ها و طرح های مختلفی وجود دارند. برای جمع های دخترونه میتونید از بیلرسوت های دامنی استفاده کنید. بیلرسوت های دامنی در جنس های مخمل کبریتی و جین موجود هستند. ترکیب یک شومیز سفید با دامن پیش بندی جین میتونه یک ست جذاب دخترونه براتون بسازه.

دورس و بیلرسوت جین

بیلرسوت های معمولی با یک دورس به رنگ های قرمز و زرد هم میتونه یک استایل زیبا و کمی گرمتر بسازه که با یک کتونی سفید عالی میشه.

بافت :

بافت ها در ضخامت های مختلفی موجودند که میتونید با توجه به موقعیت و سرمای هوا انتخاب کنید. برای یک لباس مهمونی شاید بیشترین تنوع رو بتونید در بافت ها پیدا کنید. یک بافت ظریف دخترونه با دامن یکی از قشنگ ترین انتخاب هاست. بافت های با رنگ نود مثل کرم با دامن چهارخونه پشمی ترکیب زیبایی میشه.

لباس بافت و دامن چارخونه دخنرونه

یکی دیگر از استایل های جذاب با بافت ها پیراهن بافت است. این پیراهن هارا در رنگ های مختلفی می تونید پیدا کنید. اصولا این بافت ها جوراب های بلند ست خودشون دارند. یا اگر علاقه ای به آن ها نداشتید میتونید از ساپورت و بوت های بلند چرم استفاده کنید.

پیراهن بافت بلند کرم

پلیور های بگی نیز از ترندهای جذاب این سال هاست. از آن جایی که به تازگی در بیشتر استایل ها لباس های اورسایز می بینیم. بافت و پلیور ها نیز از این سبک تبعیت کردند. این باقت ها در ترکیب با جین های اسلیم برای شما استایل فوق العاده جذاب و دخترانه ای خواهد ساخت.

بافت دخترانه صورتی

هودی:

هودی˓ استایل موردعلاقه تین ایجرها. شاید قبلا اصلا جایی در مهمونی ها و جمع ها نداشتن اما امروزه با توجه به تنوع بالایی که در طرح های آن وجود دارد می تونه گزینه مناسبی باشه. بوت های بلند با بوت های بند دار یا جوراب های بلند ست میشن. هودی های کوتاه نیز با شلوار دمپا ترکیب اسپرت و زیبایی میسازند.

هودی و جوراب

یکی از استایل هایی که این روزها زیاد دیده میشه ترکیب هودی و دورس با دامن است ترکیب یک لباس رسمی و یک لباس غیر رسمی شاید گفتنش عجیب باشه ولی وقتی ترکیب این دو رو ببینید نظرتون حتما عوض میشه.

هودی با دامن کوتاه

اگر دوست دارین روی هودی خودتون طرح و متن خاصی داشته باشید و لباس خودتان را بیشتر مناسب موضوع و تم آن مهمانی کنید لینک زیر را دنبال کنید.

پیراهن پاییزی:

یکی از قشنگ ترین استایل های دخترانه برای جمع های دوستانه پیراهن های پاییزی با بوت است.  پیراهن های پاییزی در جنس ها و طرح های مختلفی موجود هستند. پبراهن های کبریتی از محبوب ترین پیراهن ها در این فصل هستند. در اوایل پاییز که هوا گرم تر است این لباس ها با یک ساپورت یک استایل کامل و جذاب هستند. در مواقعی که هوا گرم تر میشه می تونید از کت های کوتاه برای تکمیل استایل تان استفاده کنید.

پیراهن کبریتی بلند دخترانه

در آخر باید اضافه کنیم که این موارد بخشی از ایده ها برای استایل مهمونی پاییزه بودند. دیدن نمونه هایی از این استایل ها و توجه به ترکیب رنگ آن ها باعث می شود تا ذهنیتی از استایلی که بیشتر موردعلاقه شماست داشته باشید و خرید بهتر و راحت تری نیز انجام دهید. علاوه بر این باعث میشه به لباس هایی که در کمد شما هستند توجه بیشتری داشته باشید و از ترکیب آن ها ست های جدیدتری بسازید.

امیدوارم این مطلب براتون مفید واقع شده باشد و ما را با نظراتتان همراهی کنید. بهمون بگین شما چه لباسی را برای مهمانی پاییزی انتخاب میکنید؟