استایل مردانه با هودی
استایل مردانه با هودی

استایل مردانه با هودی یکی از استایل های دوست داشتنی است. هودی مردانه یکی از لباس های جذاب و راحت است که این روزها در همه سنین طرفدار پیدا کرده. تا سال های قبل عده خاصی هودی می پوشیدند و خیلی ها هم معتقد بودند که هودی یک لباس پسرانه است همین باعث شد در ابتدا این هودی بیشتر طرح هایی برای پسرها داشته باشه. بعد ها این قصه کاملا عوض شد و  دیگر  خیلی واژ هودی دخترونه و هودی پسرونه کمتر شنیده میشد.

هودی ها اصولا جنس پنبه ای دارند و لایه درونی آن ها کرکی است. این ترکیب باعث میشه راحتی و گرما را در کنار هم تجربه کنید. علاوه بر این هودی ها یک جیب بزرگ و کلاه دارند که کاملا این لباس را برای فصل سرد مناسب میکند. در اوایل پاییز که هوا نسبت به زمستان گرم تر است هودی به تنهایی یک استایل راحت و مناسب فصل را دارد. که نه خنکی لباس های تابستانی نه به گرمی لباس های زمستونی.

استایل مردانه با هودی و کت جین:

لباس های جین به طور کلی یکی از جذاب ترین استایل های مردانه است که در فصول محتلف در جنس های مختلف موجود هستند. همونقدری که پیراهن جین با تیشرت های سفید و مشکی و سایر رنگ ها در فصل بهار و تابستان استایل جذابی برای شما می سازد در فصل پاییز و زمستان نیز کت های جین موجود هستند. بعضی از کت های جین فقط از پارچه جین ضخیم درست شده اما داخل بعضی دیگر کرکی یا تدی است. اون دسته از کت هایی که لایه کرکی دارند. بیشتر مناسب فصل زمستان است.

کت جین در دو رنگ آبی و مشکی موجود است که می تونید با هودی هایی با رنگ های مختلف ست کنید مثل مشکی سفید قرمز و زرد.

محبوب ترین استایل با کت جین در اقایان کت جین آبی و شلوار اسلیم مشکی با هودی مشکی است. برای تکمیل استایل نیز از اسنیکرز یا نیم بوت استفاده کنید. نکته ای که در انتخاب کفش باعث میشه استایل شیک تری داشته باشید همرنگ بودن هودی با کتانی شماست.

استایل مردانه هودی با کت جین
استایل مردانه هودی با کت جین
استایل مردانه هودی با کت جین
استایل مردانه هودی با کت جین
استایل مردانه هودی با کت جین

استایل پاییزی  مردانه هودی و با کت چرم

اگر میخواهید استایل شما با هودی کمی رمی تر به نظر برسه کت چرم میتونه به شما کمک کنه. کت های چرم در رنگ های مختلفی مل مشکی و قهوه ای و عسلی و غیره موجود هستند اما اصولا انتخاب اقایون برای ست کردن کت چرم با هودی کت چرم مشکی است.

چون اصولا کت های چرم فیت هستند دقت داشته باشید که تنگی زیاد کت مانع پوشیدن هودی نشود.

برای این استایل بیشتر از هودی هایی با رنگ خنثی مثل طوسی و مشکی و سفید استفاده می کنند که طرح  روی هودی نیز در همین طیف رنگی باشد.

برای تکمیل استایلتان از جین اسلیم با کتونی یا بوت چرم استفاده کنید.

استایل مردانه هودی با کت چرم
استایل مردانه هودی با کت چرم
استایل مردانه هودی با کت چرم
استایل مردانه هودی با کت چرم

استایل پاییزی  مردانه هودی و پیراهن چارخونه:

پیراهن چارخونه از پرطرفدارترین لباس های پسرونه است. این پیراهن ها در ضخامت های مختلفی موجودند. در فصل بهار با تیشرت های ساده ست می شوند و در فصل های سرد مثل پاییز و زمستون می تونید از دورس و هودی استفاده کنید. در انتخاب رنگ توجه داشته باشید که رنگ خط های پیراهن شما با رنگ لباسی که زیر آن استفاده می کنید همخوانی داشته باشد. اصولا لباس زیری همرنگ خط های لباس است و از شلوار جین با همان رنگ برای تکمیل ست استفاده می شود.

استایل مردانه هودی با پیراهن چارخونه
استایل مردانه هودی با پیراهن چارخونه
استایل مردانه هودی با پیراهن چارخونه

استایل پاییزی  مردانه هودی و  پافر

پافر یکی از مدهای این سال هاست که طرفدار زیادی پیدا کرده خیلی از افرادی که دوست دارند هودی و دورس های آزادتر بپوشند نمیتونن از این هودی با لباس های جذب مثل کت چرم استفاده کنند. برای همین پافرها گزینه مناسبی شدند. پافر ها لباس های آزاد و بدون آستینی هستند که همین ساختار باعث میشه محدودیتی در  ست کردن انواع لباس با آن نداشته باشید. یک گزینه جذاب برای ست کردن با هودی ست های دورس و جاگر است که برای شما یک استایل اسپرت پاییزی می سازند.

استایل مردانه هودی با پافر
استایل مردانه هودی با پافر

استایل پاییزی  مردانه هودی و  پالتو

اگر میخواهید هم آزادی هودی رو داشته باشین هم جذابیت پالتو. میتونید از هودی هایی که فیت تن شما هستند با کت های بلند استفاده کنید. این استایل یک تیپ خاص است که شاید به حرف گفتن آن جذاب به نظر نرسد اما در واقعیت از جذاب ترین استایل هاست گه قد شما را نیز کشیده تر نشان می دهد. برای ترکیب هودی و پالتو اصولا از رنگ های خنثی استفاده می شود. برای تکمیل ستتان هم میتونید از شلوار اسلیم با بوت یا کتونی های ساده استفاده کنید.

دقت کنید در این استایل هرچه هودی و شلوار شما بیشتر فیت تن شما باشد جلو بهتری خواهد داشت.

استایل مردانه هودی با پالتو بلند
استایل مردانه هودی با پالتو بلند
استایل مردانه هودی با پالتو بلند

استایل مردانه هودی با کاپشن:

راحت ترین استایل ممکن برای روزهای سرد سال هودی و کاپشن است. چون هر دو این لباس ها ساختار آزادی دارند به شما آزادی بیشتری در حرکت می دهند. این استایل در دسته استایل های اسپرت قرار میگیرد و میتونید با شلوار لی و کتونی آن را ست کنید.

البته کاپشن های مردانه انواع مختلفی دارند کاپشن هایی که پفکی بودن کمتری دارند با یک هودی جذب با رنگ خنثی و یک جین مشکی و بوت چلسی می تونه براتون یک استایل نیمه رسمی و شیک بسازد.

استایل مردانه هودی با کاپشن
استایل مردانه هودی با کاپشن

استایل مردانه با هودی:

هودی به تنهایی هم میتونه یک استایل مناسب برای روزهای پاییزی باشه. هودی ها انواع مختلفی دارند این تنوع میتونه در مدل اون ها و جنس پاچه باشه. بعضی از هودی ها ساختار آزادی دارند با آستین های افتاده و بعضی از آن ها فیت تن هستند. همان طور که گفته شود هر کدام از این ها برای نوعی از استایل مناسبند . اما اگر بخواهید به تنهایی از هودی استفاده کنید محدودیتی وجود ندارد.

هودی ها طرح های متفاوتی دارند. طرح روی لباس شما تاثیر زیادی در نوع استایل شما دارد. برای مثال اگر مسخواهین استایل شیک و رسمی تری داشته باشید به هودی ای که فقط یک نوشته ساده داره بسنده کنید اما اگر میخواهین یک استایل تین ایجری اسپرت با شلوار جاگر داشته باشین طرح های شلوغ استایل شمارو خفن تر نشون میده.

استایل مردانه با هودی زرد
استایل مردانه با هودی مشکی

تنوع هودی ها این روزها خیلی زیاد شده و خوب به همون نسبت تقاضا هم زیاده. چون یک بازه زمانی هودی فقط مخصوص یک رنج سنی خاص بود اما این روزها همه با هر سنی دوست دارند یکی از این هودی هارو در کمدشون داشته باشن.

هودی مشکی طرح هیچ دنولند

نکته ای که در خرید هودی وجود دارد این است که کیفیت بالایی داشته باشد. در کنار راحتی گرمای خوبی داشته باشد. کلاه و جیب روی اکثر هودی ها موجود است اما دقت کنید که این موارد قابل استفاده باشند چون تو روزهای سرد خیلی به کارتون میاد.

هودی مشکی و زرد با کلاه

مجموعه دنولند از بالاترین کیفیت پارچه برای هودی ها استفاده میکند و تعداد زیادی طرح جذاب داره و هر روز نیز طرح های جدید روی سایت آپلود می شود.

استایل مردانه با هودی مشکی

علاوه بر این می توانید هودی با طرح دلخواه خودتان را نیز سفارش دهید.

برای اطلاع از جزییات هودی ها و روش سفارش هودی با طرح دلخواه میتونید به این لینک مراجعه کنید.

در اینستاگرام می توانید طرح های و ایده های جذاب بهتری ببینید و سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

هودی مشکی طرح دو ایت