استایل اسپرت دخترانه
استایل اسپرت دخترانه

استایل اسپرت دخترانه یکی از استایل هایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده آزادی که در جنس پارچه مورد استفاده در این لباس ها وجود دارد و طراحی آن ها باعث میشه از بهترین گزینه ها برای یک استایل روزمره راحت باشند.  در کل به این موضوع توجه داشته باشید که چیزی به عنوان استایل اسپرت در دنیای مد وجود نداره و این بیشتر اصطلاحی است که به لباس های ورزشی میدادند. این استایل نوعی استایل کژوال است که در ایرن به نام استایل اسپرت شناخته می شود.

استایل اسپرت بیشتر با لباس های ورزشی شناخته میشن اما امروزه این لباس ها کارایی خیلی بیشتری دارند مثلا در زمان های قبل تر ست دورس و شلوار جاگر فقط مخصوص پیاده روی و باشگاه بود. اما امروزه این ست با پافر و کاپشن یک ترکیب مناسب برای بیرون رفتن معمولی یا حتی قرارهای دوستانه است. همین باعث میشه از محبوب ترین استایل ها به خصوص بین نوجوانان باشند.

استایل اسپرت دخترانه

در این مطلب قصد داریم اصول یک استایل اسپرت را بررسی کنیم. این روزها استایل اسپرت دسته بندی های زیادی پیدا کرده مثل استایل اسپرت مخصوص باشگاه˓ استایل اسپرت مخصوص سرکار˓ استایل اسپرت روزمره و غیره که شاید نتونید در قوانین مد ردی ازشون ببینید اما در جامعه ما این کلمات زیاد شنیده می شوند.

پیراهن مردانه:

اولین لباسی که میخواهیم بررسی کنیم استایل با لباس هایی با طرح پیراهن مردانه است. یکی از استایل های راحت که در محیط های مختلف کاری˓دانشگاه یا بیرون رفتن های روزمره کاربرد بسیاری دارند.

این لباس ها در کنار راحتی که در عمل به شما می دهند برش جذابی نیز دارند. پیراهن مردانه را در فصول مختلف با جنس های مختلف می تونید پیدا کنید. در فصل بهار پیراهن مردانه های نخی و لینن طرفداران زیادی دارند و در فصل پاییز پیراهن مردانه پشمی و پیراهن مردانه کتان. در هر فصلی این لباس ها هم به صورت جلو بسته هم جلو باز پوشیده می شوند.

استایل اسپرت با مانتو کتان

در فصل بهار میتونید از تیشرت ها برای زیر پیراهنتان استفاده کنید و در فصل سرما از هودی و دورس.

لباس های طرح پیراهن مردونه در طرح های مختلفی هم دیده میشوند. مثل چارخونه. نکته ای که در این استایل وجود دارد این است که اگر پیراهنتان طرح دار است از لباس های ساده یا با طرح کم استفاده کنید.

استایل اسپرت دخترانه با مانتو چارخونه

یک دسته دیگر از این لباس ها لباس های طرح پیراهن مردونه کلاهدار است. اگر دنبال یک استایل تین ایجری دخترونه باشین این یکی از گزینه های دوست داشتنی به ویژه در فصل سرما است.

استایل اسپرت دخترانه با مانتو چارخونه

هودی و دورس :

احتمالا با شنیدن استایل اسپرت اولین لباسی که به ذهنتان می رسد هودی و دورس است. هودی و دروس از راحت ترین لباس ها هستند چون اصولا دوخت آزادی دارند و برش خاصی روی لباس دیده نمی شود. هودی قبلا فقط در فصول سرد استفاده میشد اما امروزه میتونید هودی با جنس تریکو و نخی هم پیدا کنید که در بهار نیز کاربرد دارند.

استایل اسپرت دخترانه با هودی

بیشتر کاربرد هودی ها در فصل پاییز است که هودی های تو کرکی استفاده می شود. هودی و دورس در قدهای مختلفی وجود دارد که هودی هایی با قد 75 تا 80 رو به راحتی میتونید در فضای دانشگاه هم استفاده کنید.

استایل اسپرت دخترانه با هودی

اگر میخواهین انواع استایل مردانه با هودی و استایل زنانه با هودی را بررسی کنید می تونید روی لینک مربوطه آن کلیک کنید.

💡
اگر دوست دارین یک هودی با طرح دلخواه داشته باشین یا یک برچسب لباس حرارتی با طرح دلخواه داشته باشید روی لینک ها کلیک کنید.

لباس های جین:

استایل اسپرت دخترانه با مانتو جین

لباس های جین نیز از بهار تا زمستان میتواند همراه شما باشد چه جین نخی چه کت جین میتواند یک استایل اسپرت برای شما بسازد. لباس های جین هم می توانید با تیشرت یا هودی و دورس به صورت جلو باز بپوشید.

شلوار اسپرت:

شلوار هایی که در استایل اسپرت کارایی زیادی دارند نیز باید مثل لباس هایی که معرفی کردیم حس راحتی را به شما القا کنند. برای فضاهای کمی رسمی تر شلوار های مام فیت و بگ میتواند گزینه مناسبی باشد. لباس های اسپرت بیشتر قد کوتاهی دارند برای همین شلوار بگ و مام فیت می تواند ترکیب بسیار جذابی برای شما بسازد.

استایل اسپرت دخترانه با مام فیت

اگر دنبال استایل راحت تری باشید شلوار جاگر و اسلش انتخاب شماست. ست شلوار جاگر و دورس یا شلوار جاگر و هودی قطعا یکی از شیک ترین استایل های ورزشی است. شاید این ست خیلی مناسب فضاهای رسمی مثل محیط کاری نباشد اما می توانید به عنوان یک استایل اسپرت در قرار های دوستانه تان نیز استفاده کنید.

استایل اسپرت دخترانه با هودی و جاگر

کفش اسپرت:

قطعا کفش اسپرت برای ما معادل کتانی است اما کتانی ها طیف گسترده ای دارند. افرادی که طرفدار استایل اسپرت و راحتی هستند باید توجه داشته باشند که کفش استانداردی هم داشته باشند. کتانی سفید یا مشکی مناسب می تواند دغدغه شما برای انتخاب کفش در استایل اسپرت را به کمترین حالت برساند.

کفش کتانی سفید

در فصول سرد نیم بوت های بند دار بهترین گزینه هستند. این کفش هارو میتونید با شلوار مام فیت کوتاه ( به صورتی که تا بالای بوت شما باشد) یا شلوار جین اسلیم استفاده کنید.

بوت مشکی دخترانه

کیف اسپرت:

کوله پشتی˓ یک کیف راحت که همه وسایل شما را در خود جا می دهد و حمل آن از سایر کیف ها راحت تراست. علاوه بر کوله کیف های کمری˓ کیف دسته دار باشگاه و کیف دوشی کج هم از کیف های مناسب این استایل هستند.

کوله ادیداس صورتی

اکسسوری:

در هر استایلی اکسسوری ها می توانند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشند. در این استایل زیورآلات دخترونه و ظریف جاشون رو به ساعت های دسته چرم یا سیلیکونی میدهند. ساعت های هوشمند گام شمار می تواند برای این افراد بسیار پرکاربرد باشد.

ساعت هوشمند دخترانه

کلاه و هدبند نیز از اکسسوری های این استایل هستند که محبوبیت زیادی بین افراد اهل ورزش دارند.

هدبند بنفش اسپرت

رنگ مورد استفاده در استایل اسپرت:

برای انتخاب رنگ تقریبا محدودیت رنگی وجود ندارد اما چون استایل اسپرت بیشتر مورد پسند افرادی است که فعالیت زیادی دارند رنگ های شاد باعث میشود که انرژی بیشتر داشته باشند مثل قرمز˓ زرد˓ سبز و غیره. عده زیادی ترجیح میدهند لباس آن ها رنگ های خنثی مثل مشکی و طوسی باشد و این رنگ های شاد را در اکسسوری ها یا کیف و کفششان استفاده کنند.

کتانی ال استار رنگی

در آخر باید ذکر کنیم که استایل اسپرت از استایل های ورزشی برگرفته شده است. هدف هم بیشتر این بوده که در کارهای روزمره راحتی ما اولویت باشه. در این استایل بیشتر از این که طرح مهم باشد جنس وسایل شما مهم است. این به این معناست که اگر قرار است تیشرت بپوشید جنس تیشرت نرم باشد˓ باعث تعرق نشود و بتونیم با خیال راحت آن را بشوییم یا در انتخاب کفش حواسمان باشد که کفی مناسب پای ما داشته باشد تا در پیاده روی های روزانه به پای ما آسیبی نزند. همین موارد است که باعث شده است که این استایل به یکی از استایل های محبوب این روزها تبدیل شود.

 

دنولند سرزمین دوست داشتنی ها پر از ایده های جذاب است. میتونید استایل های اسپرت خودتون رو با هودی و تیشرت های متنوع دنولند کامل کنید.

در ایسنتاگرام دنولند نیز پر از ایده های استایل و تخفیف های جذاب است. با همراه باشید تا خرید بهتری داشته باشین.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شود و ما را با نظراتتان همراهی کنید.