آیتم های بیسیک کمد آقایان
آیتم های بیسیک کمد آقایان

آیتم های بیسیک کمد آقایان احتمالا افراد زیادی رو دیده باشین که مرتبا در حال خرید کردن هستند ولی هیچ وقت نمی تونن تیپ مناسبی داشته باشند یا موقع ست کردن لباس ها همش به مشکل می خورن. اگر میخواهین با این مشکل مواجه نشین و خریدهای مقرون به صرفه و کاربردی داشته باشین باید از آیتم های بیسیک کمک بگیرید.

لباس های بیسیک به لباس هایی می گویند که طراحی و رنگ ساده ای دارند و از پارچه های طرح دار در آن استفاده نمی شود.

 

آیتم های بیسیک کمد آقایان

 

آیتم های بیسیک لازمه هر کمدی هستند. شما با داشتن لباس های بیسیک بخش زیادی از تیپ خود را همیشه به طور آماده در کمدتان خواهید داشت و اگر بخواهید تغییری ایجاد کنید این تغییر فقط در یک جزء از لباس شما خواهد بود. فرقی نمیکنه شما استایل رسمی را میپسندید یا غیر رسمی. در هر صورت برای تکمیل ست تان به این آیتم ها نیاز پیدا خواهید کرد. در این مطلب قرار است لباس های بیسیک آقایون که لازمه هر کمدی هستند را بررسی کنیم.

تیشرت یقه گرد:

آیتم های بیسیک کمد آقایان

یکی از آیتم های بیسیک کمد آقایون تیشرت یقه گرد است. این تیشرت ها را هم تنهایی می تونید استفاده کنید هم به همراه سایر استایل ها. برای انتخاب رنگ هم تیشرت مشکی و تیشرت سفید از اولویت هاست که می تونید بدون محدودیت با انواع پیراهن های جین و چارخونه یا هر رنگی از شلوار ست کنید. اگر تصمیم دارین به جز این دو رنگ به کمدتان اضافه کنید می تونید رنگ های کرم و طوسی را انتخاب کنید.

پیراهن جین:

پیراهن جین مردانه

یکی از آیتم های پرکاربرد برای داشتن یک استایل غیر رسمی و روزمره و راحت پیراهن جین است که می تونید با توجه به فصل و محل زندگی با تیشرت˓ دورس یا هودی ست کنید. حتی می تونید پیراهن جین رو به تنهایی هم استفاده کنید و استایل خاص خودتون رو داشته باشین.

شلوار جین:

شلوار جین مردانه

قطعا از لازمه کمد هر فردی که به استایل های غیر رسمی علاقه بیشتری دارد یک شلوار جین راسته آبی است. شلوار جین می تونه با حجم زیادی از لباس ها در طرح ها و رنگ های مختلف ست بشه. مثل پیراهن های چهارخونه و هودی و تیشرت. جین مشکی نیز از آیتم های بیسیک به حساب میاد که شما با توجه به سلیقه تون و طیف رنگی که بیشتر استفاده می کنید میتونید انتخاب کنید.

هودی:

هودی ساده مردانه

هودی ها این روزها در طرح های متنوعی موجود هستند. اما هودی بیسیک به هودی گفته میشه که اندازه شما باشه و طرحی نداشته باشه یا طرح خیلی کمی داشته باشه. هودی مشکی از بهترین گزینه ها برای فصول سرد است. در اوایل فصل به تنهایی با یک جین آبی یک ست کامل برای شما میسازد در روزهای سرد تر نیز می توانید از کت های جین˓ پیراهن پشمی و کاپشن ها با هر طرحی استفاده کنید.

پیراهن آکسفورد:

پیراهن آکسفورد مردانه

هر چقدر که به استایل های غیر رسمی علاقه داشته باشید در یک سری از موقعیت ها مثل قرارهای مهم و مراسم ها نیاز به یک استایل رسمی تر دارید. پیراهن اکسفورد سفید از آیتم های بیسیک یک استایل رسمی به حساب می آید. این پیراهن را می تونید با کت شلوار ست کنید و یک استایل جذاب بسازید. رنگ سفید به شما این قابلیت را می دهد که از هر رنگ کتی استفاده کنید.

کتانی:

کتانی سفید مردانه

اگر تو طول روز مجبورید زیاد پیاده روی کنید. حتما یک کتونی تو کمدتون هست. برای روزمره یک کتونی مشکی یا سفید گزینه مناسبی است. کتونی سفید چون زودتر کثیف میشه بهتره برای جاهایی مثل باشگاه استفاده بشه.

دورس:

دورس مشکی مردانه

برای پاییز دورس ها نیز از آیتم های بیسیک پرکاربرد هستند. برای لباس های کلاه دار که با هودی شاید خوب به نظر نرسن˓ دورس گزینه مناسب تری است. مثل پیراهن چارخونه کلاهدار یا کاپشن کلاهدار. علاوه بر این به تنهایی هم می تونن یک استایل جذاب براتون بسازن. دورس مشکی و سفید از بهترین گزینه های لباس بیسیک برای شما هستند.

یقه اسکی:

یقه اسکی مشکی مردانه

از گزینه های محبوب کمد آقایون یقه اسکی ها هستند که در جنس های مختلقی دیده می شوند. باقت های یقه اسکی از بهترین گزینه ها هستند که با انواع کت و پالتو ها به راحتی ست می شوند. یک یقه اسکی مشکی می تونه با انواع کت جین یا ترنچ کت ها مخصوصا رنگ کرم یک استایل فوق العاده براتون بسازه. یقه اسکی به تنهایی با جین و بوت چلسی یک استایل نیمه رسمی و جذاب برای فصل پاییز است.

شلوار پارچه ای :

شلوار پارچه ای مشکی مردانه

برای استایل رسمی قطعا به یک شلوار پارچه ای احتیاج خواهید داشتو یک شلوار پارچه ای مشکی با هر مدل پیراهن مردانه ای ست میشود و به راحتی یک استایل رسمی خواهید داشت برای تکمیل ستتان هم از کفش های آکسفورد استفاده کنید.

کفش آکسفورد:

کفش آکسفورد مردانه

هر چقدر اهل پوشیدن کتانی باشید و با آن حس راحتی بیشتری داشته باشید به یک کفش آکسفورد در کمدتان نیاز دارید یک کفش اکسفورد مشکی یا قهوه ای می تونه با اکثر لباس ها ست بشه و می تونید یک کیف پول همرنگ کفشتان داشته باشید تا در مهمونی ها جلوه بهتری داشته باشید.

کت چرم :

کت چرم مردانه

انتخاب کت چرم به عنوان لباس بیسیک شاید طرفداران کمتری نسبت به بقیه گزینه ها داشته باشد و هر کسی نتونه با لباس های چرم ارتباط خوبی بگیره.

اما به طور کلی میتونه نقش خیلی زیادی در شیک شدن استایل شما داشته باشه چون هم در قالب یک استایل رسمی فوق العاده زیباست هم استایل غیررسمی.

برای استایل رسمی میتونید از باقت یقه اسکی استفاده کنید. برای غیررسمی میتونید از دورس و هودی یا حتی تیشرت استفاده کنید. در هر صورت جین اسلیم مشکی و بوت چلسی بهترین گزینه برای تکمیل ست است.

بوت چلسی:

بوت چلسی مردانه

بوت چلسی چرمی بیشتر در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است که هر دو حالت را میتونید به راحتی با انوع شلوار جین یا کت و شلوار رسمی ست کنید.

کمربند:

کمربند مردانه ساده

قطعا از لازمه کمد آقایون یک کمربند چرمی با کیفیت که اندازه نرمال و مناسب انواع شلوارها و یک سگک ساده داشته باشه. کمربند مشکی و قهوه ای از بهترین گزینه ها هستند.

ساعت  و عینک آفتابی:

ساعت بند چرم مردانه

دو عنصری که شاید خیلیا متوجه اهمیت آن نباشند عینک و ساعت است. حتی ساده ترین تیپ ها با اضافه کردن این اکسسوری ها˓جلوه بسیار زیباتری خواهند داشت.

برای انتخاب عینک آقتابی و ساعت بیشتر به کیفیت آن توجه کنید چون قرار نیست هر روز یک رنگ ساعت بندازید. پس یک ساعت چرم و یک عینک با فریم قهوه ای یا مشکی میتونه با همه نوع استایل همخونی داشته باشه.

در این مطلب سعی کردیم همه آیتم های بیسیک کمد آقایون رو بررسی کنیم. دانستن این موارد به شما کمک میکنه که خریدها بهتری داشته باشید. قطعا خیلی پیش اومده که خرید کنید و بعد که خواستید بپوشید به نتیجه برسید که خیلی کاربرد نداره. اگر کمد شما چند مورد از این آیتم های بیسیک که بیشتر به آن علاقه دارید را داشته باشد می توانید با تغییر فقط یک جزء همیشه یک استایل مرتب و جذاب داشته باشید.

دورس با کیفیت در رنگ های مشکی و زرد و قرمز و آبی

چیزی که در خرید آیتم های بیسیک مهم است کیفیت آن است چون قرار است مدت طولانی ازآن استفاده کنید. مجموعه دنولند بالاترین کیفیت پارچه را در محصولاتش استفاده میکند علاوه برآن اگر دوست دارین لباستون یک طرج جزیی داشته باشه می تونید طرح دلخواهتون رو سفارش بدین.

هودی با کلاه دولایه

هودی و دورس با طرح دلخواه

تیشرت با طرح دلخواه

برای دیدن طرح های آماده تیشرت و هودی و دورس مشکی نیز می تونید به سایت دنولند مراجعه کنید.

در ایسنتاگرام دنولند نیز پر از ایده های استایل و تخفیف های جذاب است. با همراه باشید تا خرید بهتری داشته باشین.